Min dag!

Hei! 🙂

I går fylte jeg hele 21 år og feiret dagen sammen med herlige nye venner her nede i Brisbane! 🙂
Dagen startet med avslapning og kos i senga, jeg åpnet gavene som jeg hadde fått med meg hjemmefra så det var veldig koselig, av mamma, pappa og min søster fikk jeg skjerf, armbånd og 2 par med øredobber, som var utrolig fint! 🙂



Etter noen timer med film og kos i senga ble det en tur på butikken sammen med Sara og Guro som jeg bor sammen med, vi fikk kjøpt inn litt av hvert som vi skulle ha i går kveld så det var veldig greit! 🙂
Vi fant ut at vi skulle lage kake og dette ble det strålende resultatet, haha dør av latter!! 😀

Rundt klokka 19 datt det inn herlige mennesker som var med på å gjøre dagen min enda bedre! 🙂 
Legger med den herlige bildekollasjen som beskriver en fantastisk kveld! <3

– Silje Stifoss –

0 kommentarer

Siste innlegg