Kos i Brisbane

Hei! 🙂

Tenkte det nå var på tide med en liten oppdatering fra Australia og Brisbane! Vi storkoser oss og har det veldig bra her nede. Jeg har begynt å venne meg til varmen så syntes enkelte ganger det er kaldt selv om det er en helt fin temperatur ute. På mandagen og tirsdagen denne uka var det ikke mer enn 16-17 grader så da ble det olabukse Dorthe Skappel genser og skjerf på meg. haha..

Torsdag 30. Juli var det PUB CRAWL

Definitivt ikke helt det samme som pub til pub hjemme, men vi gikk fra pub til pub, bare uten alle oppgavene! 🙂

Om lørdagen som var så var det 1. august og det betyr ny måned og nye muligheter!

Denne uka her har gått til forelesninger og fikse litt av hvert i forhold til skole og sånn. Deilig å endelig komme inn i systemet og finne ut av diverse oppgaver som skal leveres de kommende ukene. Jeg hadde meg en liten tur til byen på torsdagen og da var jeg innom en butikk og fikk endelig kjøpt meg hårføner og den måtte selvfølgelig være rosa!! <3

På fredagen var vi å gjorde en del på den ene oppgaven vår, som var å intervjue en person med et barn mellom fødsel og åtte år. Så da måtte det dokumenteres! 😛

Guro og Trine sluttet seint på skolen den dagen så da laget jeg taco til jentene. Da rakk vi å få i oss litt mat føre vi skulle på kamp! 🙂 Nytt deksel kom også i posten så det var kjekt.

Vi storkoste oss på rugby kamp og begynner å skjønne reglene i spillet! 🙂

På lørdagen fikk jeg besøk av Veronika og vi fikk gjort en del skole føre kvelden kom og Trine, Guro, Sara og jeg fikk til syvende og sist bestemt oss for en tur ut på en fin restaurant (Jelly fish) og spise god middag.

Fiskemiddag og Créme brülée med is til dessert! Sykt godt! 🙂

Etter en god middag og dessert ble det tur på Fridays hvor jentene kjøpte seg en drink hver og plutselig kom det en mann bort og gjorde korttriks på oss, sykt spennende! haha, gøy var det ihvertfall! 🙂

I dag har jeg hatt besøk av Veronika igjen og vi er blitt ferdig med en god del av intervjuet så det er deilig! 🙂
Nå står snart hjemmelaget pizza og film for tur, for i dag er det herlige Sara som skal lage søndagsmiddag! haha sykt koselig! 🙂 
I morgen er det skole og full fart igjen! 🙂

– Silje Stifoss –

0 kommentarer

Siste innlegg