Biltur til Sunshine Coast, Bursdagsbarna og intens jobbing med skole

Heihei! 🙂

Da ble det vist to uker uten blogging som det har vært intens jobbing med diverse assessment på skolen.
I morgen skal jeg levere inn oppgave nr. 2 og da har jeg bare to oppgaver igjen som skal leveres inn på fredagen! Så er det Hvalsafari sammen med herlige Trine! 🙂
Forrige søndag ble det en tur til Sunshine Coast sammen med herlige jenter! 🙂

Klar for biltur til Sunshine Coast sammen med Maren og Marita! 🙂

På vei til Sunshine Coast så fant vi dette fjellet og det måtte bare bli tatt noen bilder av!! 😛

Plutselig var vi på toppen av fjellet! 🙂

Strand!! 🙂



Siden vi først er på tur så måtte vi plukke oss noen jordbær til å ha på hjemturen! =

Så var det ny uke og nye gåturer til skolen! 🙂

Hele uka har gått til skolearbeid og en tur til fysioterapeut så da har det ikke blitt noe særlig med bilder og gøye ting..

Om fredagen så laget Trine pizza til oss føre vi skulle i bursdag til Hanne og den var dødsgod!!

I bursdag fikk vi både kake og gele det var veldig koselig! 🙂

Bursdagsbarnet Hanne og Lørdagens bursdagsbarn Trine!! <3

 

Fineste Trine som så og si bor sammen med hadde bursdag i går, lørdag og dagen ble feiret på fin restaurant med god mat! 🙂

Brisbane by night <3

Biff saus, grønnsaker og fløtegratinerte poteter! 🙂

Plutselig var vi hjemme igjen og kosetøyet var på, nå er vi klare for å se Hobbiten og spise kake! 🙂

Mmm sjokoladekake, fløte og jordbær 

Sola skinte så fint i dag og det ble en tur til byen på meg, føre det ble oppgaveskriving! 🙂

Endelig er denne min! haha mista min på bussen siste gang føre sommeren og har leita etter den riktige typen, men fant ut at det var ikke vits å kjøpe føre Australia da den bare hadde blitt liggende hjemme ubrukt et halvt år så nå når jeg fant den så bare måtte jeg ha en ny en! 🙂

Etter noen timer lesing ble det en gåtur til parken og føre parken ved broen så henger disse små søtingene! 🙂

Flaggermus med finere lyd enn papegøyene.. haha 😛

Nå er det kvelden føre ny uke og nye innleveringer skal gjennomføres! 🙂

– Silje Stifoss –

 

2 kommentarer

Siste innlegg