Praksis og eksamen

Hei!

Nå har det gått noen uker siden New Zealand og Fiji og jeg er i fult eksamensmodus.
Hadde 10 dager ute i praksis etter ferien og det var veldig spennende, men utrolig krevende og ekstremt mye å gjøre, men kom meg gjennom alt til slutt! 🙂
Laget Mind Jar i barnehagen sammen med barna veldig gøy og kjempe lett! 🙂

Vi hadde et opphold mellom første og andre uke av praksis og torsdagen den uka jeg var på skolen så var Veronica og jeg utrolig heldige og fikk en kjøretur sammen med hu ene i klassen for å se ville kenguruer, det var utrolig gøy og veldig artig å se de hoppe rundt i nabolaget som at dette er helt normalt! 🙂

Vi var også oppe på Mt Coot-tha Lookout og fikk se hele Brisbane 🙂

Den helgen var det en tur ut på oktoberfest sammen med herlige mennesker <3

Forrige helg tok vi oss en dagstur til Gold Coast i først omgang, men været var ikke helt på topp og vi tok kjøreturen ned til Bayron Bay og fikk se Bayron Bay light house og nå har vi vært så langt vi kommer øst i Australia.

Denne uka har jeg lest til eksamen sammen med Veronica og hjemme. Tirsdagskvelden ble det en liten tur til Veronika sammen med søte jenter! 🙂 godt med et avbrekk i lesingen av og til! 🙂

Nå gjenstår det noen dager med lesing og eksamener, jeg har eksamen tirsdag og torsdag denne uken og håper det går veldig bra. Etter eksamen på torsdag så går turen til Sydney og Melbourne sammen med Veronika og Guro, gjett om vi gleder oss til totalt ferie og kos med masse opplevelser! 😀

– Silje Stifoss –

0 kommentarer

Siste innlegg