Besøk i senga

I går kveld fikk jeg uventet besøk i senga da jeg skulle til å legge meg. Jeg ante fred og ingen fare og opp bak sengekanten kommer det noe stort og ubehagelig. Det resulterte i et ommøblert rom før jeg kunne få lagt meg. Jeg har seng som går an å dra ut til dobbeltseng, men det står en hylle i veien så den må flyttes på først så for å få dratt den delen litt ut måtte jeg flytte litt på hylla og senga før det ble mulig å se hvor han ble av da han rømte ned bak senga etter å ha hilst på meg. Jeg kan virkelig ikke fordra krypdyr og edderkopp er noe av det kvalmeste og ekleste jeg kan tenke meg til. Jeg fikk dratt hele senga og madrassen ut sånn at jeg hadde oversikt over den så var det bare å finne noe jeg kunne fjerne den med, og med tanke på at jeg ikke liker den så er det også ekstra vanskelig å skulle fjerne den da jeg helst holder meg minst en meter unna. 

Etter alt dette kunne jeg endelig legge meg tilbake i senga, men jeg måtte riste og flytte på alt av puter og dyner før jeg la meg tilbake. Så var det bare å bekjempe tanken og kroppen for at det skulle komme flere og at jeg følte det krøp noe på ryggen min eller armen min.. 

Hva syntes du om krypdyr?

0 kommentarer

Siste innlegg