Sleepover

 

 Ingenting er bedre enn å se igjen venninner etter en stund uten dem. I går kveld gikk turen ned til Kristiansand på besøk til min tidligere roomie. Det var utrolig godt å se hu igjen og få snakket litt sammen. Det føles alltid ut som en evighet siden når det bare har gått en ukes tid, men det sier kanskje noe om hvor knyttet man er til enkelte mennesker. Og jeg må jo helt ærlig si at det er godt å alltid ha noen å komme til og som forstår deg så utrolig godt. Av og til trenger man ikke si noen ting bare det å sitte sammen å se en film eller serie. I går kveld ble det en episode av Paradise Hotel føre vi tok kvelden. 
 

 I dag har jeg faktisk vært en tur på skolen og det er jo ekstremt lenge siden jeg har vært, så det var også ganske så greit. Jeg fikk treffe alle mine medstudenter og det var veldig koselig å se jentene igjen. Man har alltid så mye å snakke om og nå er alle midt i bacheloroppgave skriving så blodet spruter haha. Så veldig interessant å høre problemstillinger og måter de forskjellige har løst oppgaven på. Vi kunne velge mellom tre metoder hvor den ene er rent teoretisk knyttet, den andre er knyttet til intervjuer og den tredje måten er å lage et opplegg og ut i barnehage å prøve ut og utforske på den måten. Veldig spennende og interessant.

 Jeg syntes det er mye lettere å følge med og få med meg pensum om jeg er tilstede under forelesninger og seminarer, istedenfor å bare lese på pensum hjemme selv. Føler foreleserne ofte har noe ekstra å si som de utelater på power pointen som ligger ute på nettet. 
 

 I kveld blir det jentekveld og total avslapning på sofaen hjemme hos Lina, så det blir veldig bra. Lina er en så utrolig herlig person og jeg digger hu. Hu er ikke den jeg har kjent lengst, men vi klaffer bare så utrolig bra og kjemien er helt perfekt. Jeg storkoser meg alltid med hu og hu kommer alltid til å være en supergod venn for meg, det er jeg helt sikker på! <3 

0 kommentarer

Siste innlegg