Kjendisdyr

I dag til mårran når jeg bladde meg gjennom VG på mobilen kom det opp noe ekstremt artig. Det var snakk om ulike Kjendisdyr og blant dem så var papegøya til Pippi Langstrømpe den er hele 49 år gammel og trenger nå et større bur som ikke dyreparken kan ordne. De vil gjerne at en privatperson skal overta ansvaret for den. Men hallo 49 år gammel det er jo helt sykt at en papegøye kan bli så gammelt. Ja jeg vet at krokodiller blir over 100 år gamle, men at en fugl kan bli så gammel, det viste jeg ikke. De krever at papegøya skal ha et 30 kvadratmeters stort bur med en takhøyde på 3 meter det er jo helt sykt. Det er større en hybelen min i Kristiansand.. 

Bildet er hentet her.

Litt gøy å høre hva som faktisk skjer med dyra som har vært med i diverse filmer. Noen dyr er jo bare lånt og blir gitt tilbake etter at innspillingen er ferdig, mens andre er kanskje spist sånn som grisungen til Emil i Lønneberget.

 

0 kommentarer

Siste innlegg