Travel dag

God kveld!
I går var jeg på intervju i forhold til min bacheloroppgave og det gikk veldig bra, jeg er veldig fornøyd med hvordan det ble og svarene jeg fikk, så gleder meg til å få brukt det i bacheloroppgaven min. Veldig spennende og interessant å intervjue andre, jeg var litt nervøs for hvordan det ville gå, men har jo gjort det før i Australia og da var det på engelsk i tillegg, så dette var egentlig bare veldig gøy og ikke noe å grue seg for i det hele tatt. På bussturen ned til Kristiansand transkriberte jeg intervjuet sånn at jeg har det svart på hvitt hva personen jeg intervjuet har svart på spørsmålene mine og at det er lettere å bruke senere i oppgaven.

SONY DSC
 

Transkriberingsprosessen er egentlig veldig krevende, det er veldig viktig å få med seg alt som ble sagt og få det riktig skrevet ned, men dette var mye lettere på norsk enn på engelsk, da det australske folkeslaget mumler litt når de snakker så er det enda vanskeligere å høre forskjellen på orda som blir sagt. Så veldig fornøyd med mitt resultat.
 

Jeg er kommet meg hjem igjen fra en fin tur i Kristiansand sammen med min herlige venninne Torun. I går kveld ble det en rolig kveld med tre jentefilmer, pizza laging, lakking av negler og selvfølgelig litt fredagsgodteri. Torun skulle prøve ut en ny måte å lakke neglene på, nemlig ved å putte neglakk på sugerør og blåse den på for dette hadde hun sett på facebook.

Ble dessverre ikke helt slik som hu hadde sett utfallet på facebook videoen, haha, blir vel sjeldent det på første forsøk! så dette var hennes resultat:  Tommelen er den kuleste syntes vi! Hvilken likte du? 

 

Ha en fin lørdagskveld! 

0 kommentarer

Siste innlegg