Solmyrås – Piggen – Kjerkeåsen

For en lang og fin søndagstur jeg har vært på i dag! 

 

 

Julie, Juliane og jeg tok turen opp til Klyve og parkerte bilen ved hoppbakken og gikk innover og opp til Solmyrås, før vi gikk videre opp til Piggen. Når vi kom opp til toppen av Piggen var det å skrive i boka så det står svart på hvitt at vi har vært oppe på toppen den 24/04 – 16. Veldig koselig tur med et fint terreng, jeg vil si at alle kan klare å gå rundt. På hjemover turen valgte vi en annen vei ned og da endte vi opp på en litt mindre topp nemlig Kjerkeåsen som også var fin, her var det både gapahuk og bålplass. Enda en bok til å skrive navnet vårt i var det også! 


For en fin dag! Storkost meg og føler meg alltid så bra etter å ha vært på tur. Alltid i godt humør og føler meg friskere og mer opplagt.

Ha en fin søndagskveld! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg