Henvisning på henvisning

Henvisning på henvisning, er det virkelig nødvendig å skrive et kapittel i en bok for så å henvise til hva du har skrevet i din egen bok fra før av. Har du først skrevet det en gang så får jo det holde, syntes du ikke? Jeg sitter nå å leter frem litteratur å bruke i bacheloroppgaven min og hver gang jeg åpner en ny bok om temaet mitt og leser noe så står det i slutten av den setningen henvisninger til en annen bok eller person som har skrevet om dette tidligere, og jeg må helt ærlig si at det begynner å gå meg litt på nervene.. Da kunne jeg jo klart meg med halvparten av bøkene, men det er jo viktig å vise at du har brukt forskjellige fagbøker om temaet og at du har flere kilder enn 2-3 stykk. Så kjenner at det skal bli utrolig godt når den endelig blir ferdig, noe jeg har et stort håp om å være til neste helg! 


 

Så i dag blir det mer skriving av bacheloroppgave også skal jeg prøve å få til en ny topptur med noen av jentene så det gleder jeg meg masse til! Godt å være litt sosial og komme seg ut i frisk luft samtidig. 
Ha en finfin Tirsdag! 

0 kommentarer

Siste innlegg