Topptur endte i X-russ

Wow i går ble det en brå endring på kvelden, jeg skulle egentlig på topptur med Julie og Birgitte, men etter et arrangement som ploppet opp på min Facebook side ble kvelden kjapt endret til en tur ut på X-russ sammen med jentene. Dette ble vel bestemt sånn i 4-5 tiden og jeg fikk plutselig veldig dårlig tid på meg fordi håret måtte vaskes og stelles! haha. Jeg rakk å bli sånn tålig ferdig til Julie kom i fem tiden og når Birgitte kom klokka seks så var både meg og Julie ferdig stella og sminka! SONY DSC

Fineste Birgitte og Julie<3
SONY DSC

Det var veldig rart å ha på seg russebuksa igjen, var heldig og fant den innerst i skapet, haha!
SONY DSC

Det ble en sinnsykt fin kveld, jeg storkoste meg og hadde det veldig bra med disse to jentene! <3 Når vi kom ut på byen møtte vi masse kjentfolk og det er veldig gøy. Vi avsluttet kvelden med rullekebab haha bare må til føre kvelden er komplett! Jeg er helt avhengig av nattmat føre jeg skal legge meg så det er alltid et pluss når vi får til det føre vi skal ta buss eller taxi hjem!

I dag får jeg besøk av min gamle roomie fra Australia så det gleder jeg meg masse til! Har ikke sett hu siden november så det blir så godt å endelig få hu på besøk! <3 Så frem til hu kommer blir det litt bacheloroppgave skriving. 
Ha en fin fredag og start på helga! 
 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg