Kristihimmelfart

God morgen til deg! 
I dag er det vel slik at så og si alle har fri, må vel bare være de som jobber skift som jobber i dag tror jeg. Jeg er i hvertfall superfornøyd med å være i form igjen og er klar for en ny dag med nye muligheter! Og ingenting er bedre enn å ha fri fra alt annet! haha er vel nesten slik livet mitt er til vanlig, men kan tenke meg det kan være deilig for de som endelig får en etterlengtet fridag! 

Jeg skal være flink og bruke denne dagen flittig til bacheloroppgave skriving og ja jeg regner med dere er like lei av å høre om denne bacheloroppgava som jeg er av å sitte med den.. men jeg lover at det skal ikke bli mer bacheloroppgave snakking etter 20. Mai da er den borte, forhåpentligvis, for godt! Inntil da må dere bare holde ut! haha. Siden den tar så mye tid om dagen, har jeg plottet inn noen venninner for å gå en topptur også i dag så jeg får et avbrekk med herlige jenter!  
Ha en fin torsdag og fin start på helgen for de som har fri både fredag og lørdag! 

0 kommentarer

Siste innlegg