På skrivepulten min

Heisann!
Tenkte jeg skulle gi dere et innblikk i hvordan skrivepulten min ser ut og hva jeg ikke kan leve uten, mens jeg sitter å jobber med skolearbeid. Jeg er egentlig en veldig ryddig person og trenger å ha det ryddig rundt meg, så når jeg hadde hybel i Kristiansand så var det veldig viktig for meg at rommet også var ryddig, fordi var det rotete så satt jeg å tenkte mer på det enn på det jeg faktisk skulle gjøre. Her hjemme hos mamma og pappa sitter jeg i kjellerstua og den er alltid ryddig så det er veldig deilig.

Jeg er helt avhengig av å ha lypsyl tilgjengelig for jeg blir alltid så tørr på leppene, det har nok noe med at jeg ikke er fult så flink til å drikke når jeg leser så da blir kroppen litt tørka ut haha. Penn, blyant og markeringstusjer må også være innenfor rekkevidde når jeg leser og skriver. Og tilslutt så må håndkremen også ligge lett tilgjengelig for da kjenner jeg alltid at hendene er tørre. 

Bokstabbelen må alltid være sortert på slutten av dagen, haha, den er nødt til å ligge etter lengden på boka..

Hva MÅ du bare ha på din skrivepult når du skal lese?

#Skrivepult #utdanning #pensumlitteratur #roisjela

0 kommentarer

Siste innlegg