Ryddekick

Heisann!
I dag til mårran fikk jeg det plutselig for meg at det gikk jo ikke an å ha det sånn som vi har det på badet, haha badet er egentlig veldig ryddig og fint, men du vet jo hvordan det blir oppi badromsskuffen der man har ALT mulig rart og ikke for snakke om hårbørsten!! Jeg tror hår er noe av det kvalmeste og ekkleste jeg kan tenke meg når de er løse liksom og slenger rundt forbi. Ihvertfall så var det en stund siden jeg hadde rydda i denne skuffen og det måtte bare til.
  
Veldig fornøyd med resultatet, haha endelig ro i sjela! 
 

I dag blir det mer skriving og kanskje en tur ut på verandaen og få litt sol siden været er så fint! Skal ihvertfall prøve å få meg en topptur i løpet av dagen for det hadde vært veldig deilig! Godt med noen pauser fra skrivingen innimellom! 
Ha en fin lørdag i sola! 

0 kommentarer

Siste innlegg