Solmyrås – Piggen – Kjerkeåsen

God morgen! 
For en flott dag vi hadde i går, sola skinte og det var over 20 grader, jeg lå å steika på verandaen her hjemme fra 12-17 så det ble fem fine lange timer i sola noe som var helt fantastisk! Så godt å kjenne sola ta på kroppen igjen og jeg har fått et helt sykt skille, så det er jo bare et enda større pluss! Etter alle timene i sola ble det en topptur sammen med Julie, Birgitte, Juliane og søstra mi Marita så det ble en kjempe koselig tur.
Vi gikk rundturen på klyve som er Solmyrås – Piggen – Kjerkeåsen, denne gikk vi den første søndagen vi var ute og gikk tur som var 24 april, bare på de to ukene her kjenner jeg at kondisjonen har blitt mye bedre, så det er gøy! 

Åhh for en fin gjeng jeg har å gå tur med! Så koselig!! <3

Etter en lang tur kom meg og Marita hjem til hjemmelaga vafler så de måtte også smakes på! 

I dag er det også ganske så fint vær så får se om det blir en liten tur ut for å sole seg i dag også!
Ha en strålende mandag!  

 

#titoppern #dnttelemark #topptur #Kjerkeåsen #Piggen #Solmyrås #rundtur

0 kommentarer

Siste innlegg