Veiledning og Kristiansandstur

Heisann!
Jeg håper du har hatt en like fin tirsdag som det jeg har hatt, dagen min startet tidlig med en lang eller lang og lang men en kjøretur ned til Kristiansand for å gjennomføre den siste veiledningen føre bacheloroppgaven, nå er jeg virkelig snart i mål og det er en utrolig god følelse, tror det blir siste innspurt i morgen så det blir veldig bra! Etter veiledningstimen reiste jeg ned til Christina og gikk med hu opp igjen til skolen for å levere en eksamensoppgave også gikk vi sammen med Lina ned til bystranda hvor vi ble liggende og sole oss, spille volleyball og grille!

For en strålende dag! Jeg har storkost meg i Kristiansand sammen med gode venninner og har virkelig fått ladet opp til oppgaveskriving i morgen!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld! 

0 kommentarer

Siste innlegg