Spontantur

Heihei! 
I går kveld mens jeg holdt på med å lage taco til kveldskos tikket det inn en melding fra min herlige venninne Miriam, og hun lurte på om ikke vi skulle ta oss en tur ut på byen siden det var volleyball turnering og sånn tidligere på dagen og vi begge viste at det var mange kjente som skulle, derfor så heiv vi oss rundt og rundt klokka ni i går kveld kom Miriam på besøk for å sminke seg og kose oss litt føre vi skulle ta bussen til byen. 

Det ble en utrolig fin kveld og vi var vel ikke hjemme føre nærmere halv fem og jeg rakk å se starten av soloppgangen så den var veldig fin! Det som nå var litt dumt var at det alt var lyst på rommet, men heldigvis så sovna jeg relativt kjapt! 

I dag ble det en sen morgen og her har jeg tilbragt mye av dagen siden det er så fint et vær og temperaturen er også bra i dag!

Ha en fin kveld videre! 
 

0 kommentarer

Siste innlegg