Avhengig av serier

Heihei! 
Jeg har helt dilla på enkelte serier som det blir utgitt enkeltepisoder på hver dag gjennom uka og jeg er så avhengig av det at det går ikke an å hoppe over en eneste episode og om mine venninner har sett episoden uten at jeg har gjort det, så er det strengt forbudt å skulle snakke om det! haha. Kan ikke la noen andre røpe ting for meg, jeg må se det selv! Jeg har to serier som jeg ser fast hver uke og det er Home and Away og Paradise Hotel. 

Home and Away er en australsk såpeopera serie som jeg har vært en flittig følger av siden videregående og jeg er så avhengig av det at det må sees hver eneste uke. Siden jeg reiste til Australia på utveksling måtte jeg få sett alle episodene som var mellom TV2 sine episoder og de som ble sendt riktig ute i Australia så i fjor sommer (mai og juni mnd) ble det mye kikking på Home and Away slik at jeg var kommet like langt som det var i Australia! 
         
Jeg var så heldig å faktisk få være på SummerBay som er den plassen hvor det spilles inn. Så dette var en helt perfekt dag for meg! 
 

Paradise Hotel er en realityserie, regner med de fleste vet hva det går ut på, og denne sesongen har jeg bare blitt helt hekta, haha nesten grusomt å si det i en alder av 21, men ja i år har jeg fulgt med fra dag 1 og hver eneste episode må sees! 

Har du noen serier du følger med på? 

5 kommentarer

Siste innlegg