Oppsummering av uka

Heihei!
Tenkte jeg skulle oppsummere uka som har gått og se tilbake på de beste øyeblikkene i løpet av uka!

Denne herlige jenta kom hjem til Brevik og ble værende helt til etter 17. Mai noe som har vært helt fantastisk, vi fikk oss en fin tur på byen ut natt til mandag og en fin tur på café på onsdags formiddagen noe som var veldig koselig! <3 
  

På tirsdagen var det jo 17. Mai og ingenting kan måle seg med denne dagen! Det er en fantastisk dag og i år var vi så heldige å ha fint vær i tillegg. Jeg storkoste meg sammen med familien denne dagen og det var en helt sykt fin dag!

Torsdagen leverte jeg inn bacheloroppgava og det er verden beste følelse, jeg ble sånn serr 10 kg lettere og fikk en flott feiring på togaparty sammen med herlige Julie så det kunne virkelig ikke blitt bedre! 
  
I går kveld ble det også en fin kveld og tur ut på byen, men siden jeg hadde det så gøy så ble hele mobilen helt glemt bort der den lå til lading. Så det ble ingen bilder på meg i går, litt kjipt, men også helt greit, noen minner husker man i hode.

Ønsker deg en fin søndagskveld og håper helga og uka di har vært like bra som min^^

0 kommentarer

Siste innlegg