Tre ting jeg er redd for

Jeg har nå samlet topp tre av ting jeg virkelig ikke kan fordra og som jeg skvetter av, får frysninger av og hyler til av. Disse tingene er bare helt grusomme og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å oppføre meg på en normal måte når disse tingene kommer..

1. Slanger

bilde
Slanger er sånn seriøst det verste jeg kan tenke meg. De ser slimete og kvalme ut. De åler seg bortover både til lands og til vanns du har null kontroll på de og de kan angripe deg når som helst. Jeg er så glad for at slike dyr ikke har lov til å være kjeledyr her hjemme i Norge og så fort jeg ser de på tv så skvetter jeg til og skifter kanal fort som fy! I Australia satt vi på Krokodille show og like etterpå så kom mannen frem med tre sekker med diverse slanger i, jeg satt på bakerste rad og viste ikke hvordan jeg skulle få skjøvet meg selv lengre bakover.. 

2. Edderkopper

bilde
Når jeg ser en edderkopp så hyler jeg til og venter på at noen skal fjerne den for meg, jeg har klart å fjerne de selv 3-4 ganger, men dette har vært ganger hvor jeg har vært helt helt nødt til å gjøre det selv, fordi det er midt på nattan eller ingen andre tilgjengelige. Jeg husker en gang jeg skulle dusje og inni dusjen så var det noe som lignet en edderkopp, jeg var alene i leiligheten og sendte snap til folk som ikke bodde så langt unna og han ene kom å fjernet den for meg. Han måtte kjøre i 10 min og jeg endte opp med å dusje en time senere enn planlagt bare på grunn av en edderkopp lignende skapning, denne viste seg å kunne fly når kompisen min kom for å fjerne den! 

3. Blodprøver og vaksiner

bilde
Åhh blodprøve det er så kvalmt det, bare tanken på at noen skal stikke en nål inn i meg er ekstremt kvalmt. Jeg husker på barne og ungdomsskolen så grua jeg meg til alle vaksiner som skulle tas.. Jeg måtte alltid forberede meg og gikk nesten å grua meg en hel uke på at den dagen nærmet seg mer og mer. Så i 9 klasse fikk jeg selv velge om jeg skulle ta tuberkulose vaksina eller ikke så dette ble ikke et tema en gang hjemme hos meg! Jeg slapp og har heller ikke tatt den siden, kanskje et dumt valg, men har man sprøyte skrekk så har man det. 
 

Haha sorry for veldig barnevennlige bilder, men takler ikke helt å se bilde av de engang så måtte finne noen tegna uekte noen så jeg klarte å få bildene inn her. det står under hvert bilde en link til hvor de er hentet fra slik at det ikke er noen tvil! 
Har du noen ting du er redd for?

1 kommentar

Siste innlegg