Et kapittel lukkes, nye åpner

Heisann!

Kvelden i går var helt fantastisk jeg storkoste meg sammen med en gjeng fra klassen og det var bare helt supert! Og det er helt utrolig at tre år på barnehagelærer utdanningen nå er omme og vi skal nå skilles for godt på en måte.. Det er utrolig rart at i kveld er siste kveld sammen med hele kullet og at etter i kveld så er det ikke sikkert at jeg ser så mange av de igjen, men vi har alt begynt å snakke om Reunion så det blir nok mange av de håper jeg! 🙂

Denne herlig klassen har jeg opplevd masse gøy sammen med, det har vært en klasse hvor du kan føle deg trygg og du har alltid noen å snakke med. Jeg håper hver enkelt av de oppnår alt de vil i livet og de fleste har alt funnet seg en jobb og det er helt sykt! Noen flytter til Oslo andre til Farsund og også mange andre plasser i landet. Det er så rart at vi splittes og skal gå hver vår vei nå, men samtidig godt å starte på nye kapitler i livet, et lukkes, men alltid så åpnes det nye og spennende kapitler! Det blir spennende å høre hvor alle har endt opp om noen år!

Nå er jeg på vei til Lillesand for å møte mamma og pappa. Om ikke så lenge er det seremoni på skolen og da må jeg være ferdig fikset i bunad, så trenger den tiden jeg har til å bli ferdig!

Ønsker deg en fin fredag og start på helga! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg