Avslutningsseremoni

Heisann!
  
Om fredagen som var hadde vi som tidligere nevnt offisiell avslutningsseremoni på Universitetet i Agder, Kristiansand for alle barnehagelærer studenter. Vi er det første kullet og er historiske som går ut av universitetet som Barnehagelærere! Helt sykt, jeg har nå gått 3 hele år på skole nede i Kristiansand, tiden bare flyr avgårde. Det føles ikke lenge siden vi startet med naturfag og var ute på Randøya for å utforske hva som skjulte seg under havoverflaten, og hvilke blomster- og dyrearter som fantes på land. Det er nå hele 3 år siden og vi har vært innom alle kunnskapsområdene i rammeplanen og skal nå være klare for å bli pedagogiske ledere i barnehager. 

Hihi ikke så lett å få alle til å smile til kameraet samtidig! 
  

Hanne – Kristina – Meg – Tonje                                                             Selina – Meg – Anne Mette – Tonje 
  

Marita – Meg – Maren

Dette er to av tre herlige jenter jeg har vært i Australia sammen med! 

Selina – Kristina – Kristina – Renate – Hanne – Meg

Kommer til å savne disse herlige menneskene <3
    
Nå står verden klar for å ta oss i mot og følge oss videre på våre nye og spennende eventyr..
Vi lukker et kapittel og nye åpnes​..

Nå er jeg klar for en tur på stranda sammen med mine herlige venninner fra videregående så det gleder jeg meg masse til! 
Ha en superfin dag! Jeg krysser fingrene for at været holder seg sånn her de neste ukene^^

0 kommentarer

Siste innlegg