Bikini

Sponset innlegg

Heisann!
Her sitter jeg å kikker ut på det litt dårlige været og håper virkelig sola snart titter frem fra sitt skjulested. I dag ble det litt kikking på nettet etter noen nye fine bikinier som jeg virkelig ønsker meg og som passer fint inn i garderoben for sommersesongen!

1. Finner du som helt sett HER. 2. Finner du overdel HER og underdel HER. 3. Finner du som helt sett HER.

Ingen ting er bedre enn nye fine bikinier, føler bikinier er noe som må fornyes hvert eneste år. Noen kan man sikkert ha flere år på rad, men enkelte må rett og slett byttes ut hvert år. I år kunne jeg virkelig tenkt meg en hvit fin bikini, da jeg ikke har hatt det før. Jeg krysser fingrene for at sola snart er på plass og at bikiniene virkelig kan tas i bruk. Det hadde vært utrolig godt!

Ha en fin mandag og start på uka!

2 kommentarer

Siste innlegg