Ukas toppliste

Heihei! 
Denne uka har igrunnen gått veldig fort og jeg har gjort en del ting, så tenkte jeg skulle trekke frem de tingene som har vært helt på topp! 
 

UKAS AKTIVITET
Ukas toppturer har vært veldig koselige, jeg hadde en tur til Årdalsåsen på mandagen sammen med Julie og denne turen var på hele 6,3km så det var veldig gøy og deilig å komme seg litt ut og i bevegelse. På onsdagen ble det en fin topptur til Valås sammen med Birgitte og Ann Helen, denne turen ble ikke fult så lang som den på mandagen, men allikevel en fin rundtur sammen med to herlige jenter! 

    
 

UKAS STRANDTUR
Om torsdagen hadde jeg en helt super strandtur og fikk også gleden av å feire bursdagen til hu ene venninna mi, Juliane, så det ble veldig koselig. Vi tok oss en tur ut til Krogshavn og rigget oss godt til langt ute på fjellet i “havgapet”, veldig deilig med avslapning sammen med herlige venninner. 

 

UKAS FRISYRE
Etter skoleavslutningen har jeg virkelig fått en elsk på denne frisyren den er bare sykt fin og passer veldig godt til fest og andre litt penere anledninger, det er ikke noe jeg kommer til å gjøre hver dag, og det sliter jo alltid litt ekstra på håret om en skal bruke masse varme apparater i håret hver dag. Men til litt spesielle anledninger så passer denne fint og jeg kommer nok til å bruke den MYE fremover! Langt krøllete hår, det kan ikke bli bedre syntes nå jeg! 

 

UKAS TOPPUNKT
Denne uka så må ukens toppunkt være bursdagen til Silje Anine, jeg fikk treffe så og si alle fra videregående igjen og det var veldig koselig. Enkelte hadde jeg ikke sett siden jula og det var veldig godt å se de igjen. Vi ble sittende ute og koste oss der i flere timer føre turen gikk ut på byen. 

Nok en komplett og bra uke, jeg er overfornøyd og gleder meg alt til å se hva neste uke har å by på! 
 

0 kommentarer

Siste innlegg