B- day party

Heihei!
Her kommer innlegget om bursdagen på lørdagskvelden som var utrolig koselig. Silje Anine hadde et svært party telt bak i hagen hvor hun hadde dekket til et stort, fint langbord med ananas hengende fra taket. Veldig sommerlig og fint. 
Kveldens bursdagsbarn! <3

  

Silje Anine hadde fikset med såpebobler og full pakke så disse måtte selvfølgelig testes ut! Her er Julie i full sving med å få testet de ut! 

Birgitte – Mari – Meg

Meg – Julie – Mari – Birgitte

Etter noen timer havnet ananasene på bordet, haha kanskje like greit! 
  

Det var også god stemning ute på byen fordi vi holdt sammen hele kvelden, men samlet generelt sett litt liv ute, men man får det jo ikke gøyere enn en lager det til selv, så en klarer alltids å underholde seg selv og har det topp sammen!
  
 

Det ble til slutt en fin og minnerik kveld, jeg storkoste meg og det tror jeg de fleste andre også gjorde! 

0 kommentarer

Siste innlegg