Ny jobbdag!

Heihei!
I går ble det en veldig bra første dag på jobben, jeg ble godt opplært av ei herlig jente og jeg gleder meg virkelig til å se hva resten av sommeren bringer av vakter og sånn! Tror dette kommer til å bli en veldig bra sommer, med kanskje veldig mye jobbing, men det kommer til å bli bra uansett. Jeg er klar for å jobbe en del siden jeg alt har hatt ferie på en måte, i et halvt år, haha! 

I går ble jeg spurt om å jobbe noen timer i dag også, så nå er jeg snart klar for noen timer med jobb! I dag er det varelevering så da får jeg prøvd meg på å finne frem til alle de ulike varene i butikkhyllene. Jeg har jo vært innom noen ganger tidligere, men butikken har nylig fått nye lokaler så da får jo varene også nye plasser. 
Ønsker deg en fin start på helga! 

2 kommentarer

Siste innlegg