Velvære

Heihei!
Velvære kvelden i går ble helt vellykket jeg fylte badekaret og fikk lagt meg godt til rette med Home and Away på ipaden og kur i håret! Etter en times tid i fant jeg ut at jeg skulle vokse leggene, dette har jeg ALDRI gjort før, men på boksen sto det en god bruksanvisning og dette skulle være veldig enkelt og greit, men det var det ikke for meg ihvertfall! haha dere skulle sett hvordan jeg sto og sleit meg ihjel så til slutt tok jeg fatt i barberhøvelen og shava de istedenfor! Det fungerte så mye bedre for min del! 

Ny dag og jeg er klar for noen nye timer på jobb. haha her ble det plutselig veldig mye jobb, veldig godt og jeg er veldig glad for at jeg har hatt så mye fri tidligere så jeg er klar for noen nye timer med jobb i dag! Veldig gøy å få lov til å jobbe lørdag alene etter bare to dager med opplæring! Så nå må jeg nesten løpe! 
 

0 kommentarer

Siste innlegg