Uken som gikk – uke 23

Heihei!

Nå har jeg sitti godt og vel 1,5time å venta på at macen skal bli min venn og jeg kan få skrevet og postet dette innlegget, men nå er min tålmodighet tslutt og jeg får blogge fra mobilen føre jeg legger meg til å sove..

 

Uken som gikk..

Ukens høydepunkt.. Det har vært flere fine høydepunkt denne uka, men det beste må ha vært roadtrip’en til Larvik med Christina og Julie, det var bare helt sykt koselig og få litt alene tid sammen med de to herlige jentene og jeg håper på flere slike senere i sommer!

Ukens topptur.. Denne uka har det bare blitt en topptur siden jeg har jobba fra torsdag til lørdag, men den ene toppturen var veldig fin og alt er bedre enn ingenting! 🙂 haha Denne toppturen gikk til Melakollen i Siljan!

Ukerns nedtur.. Denne ukas nedtur må bli den enormt kjedelige ventingen som vi hadde på IKEA i Oslo om onsdagen. Vi skulle ha litt hjelp med å lage til en liten kjøkkenbenk i rommet ved siden av kjøkkenet, men det var ikke bare bare å få den hjelpen vi trengte.. Men jeg fikk nok tid til å ta bilde av mine brune bein haha!

Ukens sang.. Haha ukens sang er lett denne har jeg virkelig fått på hjernen og vet ikke hvordan jeg skal få den ut! “Jovial” av Freddy Kalas

Ukens nyhet.. Denne uken har jeg jo vært så heldig å få to gode nyheter og jeg vil si begge er like gode og må nevnes! Den første nyheten som jeg fikk på mandag var at sommeren er sikkert, jobb er i boks! 😀 og den andre nyheten er at bacheloroppgaven min er veldig godt bestått så det var sykt deilig å få den samme dag som jeg hadde første dag på jobb! 😀 ingenting slår gode nyheter!

Da vil jeg bare si god natt :-*

0 kommentarer

Siste innlegg