Åpningen av PIT

Heihei!
I går kveld ble jeg henta av ei venninne også reiste vi opp for å få med oss åpningen av PIT som er Porsgrunn Internasjonal Teaterfestival, dette har jeg vært oppe på de siste åra og sett og noe er gøy å få med seg mens andre ting er litt kjedelig, men vi må opp allikavel også er det et fint show på slutten!

For en herlig gjeng med jenter! Jeg er så taknemmelig for å ha disse i livet mitt! <3
  

Masse mennesker og en superfin himmel^^

Show med masse flammer
  

Og til slutt det spektakulære fyrverkeriet, som er ufattelig fint, men som jeg virkelig ikke liker.

Veldig fint med masse farger på himmelen, men lyden og tanken på at dette er ting som blir skutt opp i lufta og kan komme til å treffe meg eller de rundt meg er virkelig ikke gøy. Når jeg var liten ble jeg truffet av en liten en og etter den gang har jeg alltid stått lengst unna og trives aller best innenfor husets fire vegger når dette skytes opp. Men veldig flotte farger på himmelen og en fin avslutning på kvelden! 

Nå er jeg snart klar for noen timer på jobb og det er like greit i dag som været virkelig ikke er på topp! 
Ha en fin onsdag!

0 kommentarer

Siste innlegg