Klar for en liten baby?

Heihei!
Wow hva med en liten baby nå, jeg kunne faktisk vendt meg til tanken og ihvertfall det å skulle trille på den skjønne babyen, ble helt baby sjuk i går når jeg fikk låne mi venninnes skjønne lille jente, hu ser ut som ei lita dukke der hu ligger og sover så søtt. Og så ufattelig snill hu er, nesten ingenting grining eller noe! helt sykt. De har vært veldig heldige og det er kjempebra!

Elsker fargen på vogna så delikat og fin^^

Men jeg er ganske så bestemt på at det ikke blir noe barn på meg føre utdannelsen er i boks, så det søte lille barnet får nok vente ihvertfall 6 år til føre det kommer til å skje noe på den fronten hos meg. Så inntil da så får jeg låne denne skjønne lille frøkna istedenfor! 

2 kommentarer
    1. Sikkert ikke enkelt å være babysyk nei, men vente til utdannelsen er ferdig, høres greit ut:). Du kledde barnevognen, så fortsett å kose deg med trilling i ny og ne:). Ha en fin kveld:)

Siste innlegg