Stort smil!

Heihei!
På jobb i går kom vaktlista og jeg er overlykkelig over å ha fått fri de samme helgene som min herlige venninne Julie, da blir det så sykt mye enklere å planlegge ting sammen, når frihelga er den samme! Jeg fikk tidligere i sommer beskjed om at det ble litt jobbing, men hu kunne ikke love fulle uker og nå når vaktlista endelig er kommet skal jeg jobbe nesten hver dag, i juli har jeg bare fri en dag i uka + søndag da selvfølgelig, og jeg er overlykkelig over å skulle jobbe så mye! 

Alle dagene er ikke like lange så det blir nok veldig bra, får være flink til å putte inn venninnetid før og etter jobb så blir denne sommeren helt super! 😀
Nå må jeg løpe til fysio, lege og så er det jobb og stengevakt i kveld. Første kvelden jeg skal senge varmdisken alene så dette blir spennende å se om jeg klarer å gjøre dette like perfekt som alle andre! haha Ønsk meg lykke til! ;-P

 

2 kommentarer

Siste innlegg