Brekninger av lege

Heihei!
Kan du tenke deg noe værre enn å få brekning på brekning, og jeg får brekninger så sykt fort, så fort det ligger noe bak i munnen uten å kunne få svelget det bort så brekker jeg meg.. Så jeg er veldig ømfintlig på det og bare tanken på å ha noe bak i halsen gir meg brekninger. Jeg pleier ikke å fortelle om legetimer, men denne timen må fortelles om! 

Bilde hentet her

Tidlig i dag var jeg hos en spesialist og skulle ha sånn gastroskopi som det heter, det vil si at legen putten en slange inn gjennom munnen og ned gjennom spiserør og videre ned for å kikker på hvordan enkelte innvoller er innvendig. som spiserør, magesekk, tolvfingertarmen. Og når han førte denne ned og mens den var nedi der så brakk jeg meg hele tiden, klarte liksom ikke å slappe helt av… Men for ikke å skremme andre som kanskje skal senere så gikk det bra og det var ikke snakk om mange minuttene, bare veldig ubehagelig! 🙂

Dagens middag ble utrolig enkel etter seks nye timer på jobb! 🙂

Ønsker deg en fin fredagskveld og start på helgen!^^
 

2 kommentarer

Siste innlegg