Birøkterens datter

Heihei!
Jeg har jo tidligere fortalt at jeg ikke leser bøker annet enn de som må leses av pensum og sånn, men for noen uker siden kom jeg over denne boka på bokhandleren og tenke jeg skulle gi den en sjanse. Alle de uendelig kjærlighetshistorie bøkene som er kommet ser veldig bra ut på coveret og høres bra ut når en leser bakpå. 


Birøkterens datter handler om Grace som har flyttet fra sitt barndomshjem på en britisk herregård til et enkelt liv i Massachusetts, USA. Hu har sin fars lidenskap for bier, men også en dyp kjærlighetssorg som ikke slipper tak. utover i boka blir vi kjent med de andre voksne Grace er i kontakt med og barna deres, vi får også et innblikk i hvordan Grace sitt liv var når hun var liten. Når Grace opplever at hennes datter har havnet i den samme ulykkelige forelskelsen som henne, må de begge konfrontere sin families fortid i England. De to kvinnene søker etter tapt kjærlighet, uvitende om hemmelighetene og de mystiske forholdene som binder dem sammen. 
Har du lest boka?

Boka har fått mange gode anmeldelser og jeg er super fornøy så langt. Skulle gjerne lest hele boka i et strekk, men her skjer det andre ting også så tar litt tid, men jeg er helt sikker på at den kommer til å bli lest helt ut! 

Jeg er straks klar for nye 8 timer på jobb, så det blir bra!

0 kommentarer

Siste innlegg