Uka som gikk – uke 24

Heihei!

Da var faktisk enda en uke over og vi er et skritt nærmere juli måned og sommeren starter nå for fullt til uka. Nå på mandag er vel først offisielle fridag for første pulje med ferie så kan tenke meg det er mange fornøyde sjeler ute å går med 3 ukers sommerferie! 
Tenkte jeg skulle prøve å oppsummere litt av det som har skjedd den uka her.
 

Ukens høydepunkt.. Åhh denne ukas høydepunkt må være bilturen til Kragerø om tirsdagen sammen med Christina, været var på topp og byen skinte så fint i sola og ja det var bare helt supert!
    

Ukens nedtur.. Denne ukas nedtur må være at vi ikke fikk til en topptur, haha blitt helt avhengig av å komme meg ut på topptur, menmen en kan vel ikke alltid få til alt i løpet av uka, det har vært en litt hard uke for meg siden det er mye å sette seg inn i og sånn på jobb, så brukt litt ekstra energi der og derfor ikke orket å ut på topptur i tillegg, men vi får gjøre et nytt forsøk til uka igjen! 🙂

Ukas tur ut.. I går kveld etter jobb ble det en tur ut til Ann Helen for der satt de andre jentene og koste seg, jeg var vel ute hos de rundt ti og etter å ha sitti der sammen med de, skulle de ut på byen og joa jeg ble med, det skal sies at jeg i går kveld ikke orket å drikke så jeg var helt edru, men det var utrolig koselig selv om! En kan ha det like gøy uten alkohol som med, det er ihvertfall sikkert! 
  

Ukens sang.. Denne uka har sangen “Better when I´m dancin´” av  Meghan trainer gått på repeat og er en skikkelig gladsang syntes nå jeg! Blir alltid i godt humør av den!
pkCyfBibIbI

Ukens nyhet.. Denne uka er det nyheten om at vaktlista er i boks og at jeg har fått så sykt mange vakter i sommer. Jeg ser virkelig frem til en sommer fylt med jobb, liv og fantastiske kvelder. Gleder meg masse til å se hvor mange kunder som kommer til å komme innom, det er ny butikk, større parkeringsplass og vi bor i sommerbyen Brevik, det kan ikke bli bedre tenker jeg! 🙂

 

Ønsker deg en förstått fin søndag

 

0 kommentarer

Siste innlegg