Be yourself

Hei fine du!
Det er så utrolig mye sant i dette ordtaket, Vær deg selv, alle andre er allerede tatt. 

Jeg syntes det er utrolig viktig å være fornøyd med den du er, hvordan du ser ut og hvordan du oppfører deg, det er ikke noen vits i å prøve å være noen andre for det ender som regel galt til slutt. Du prøver da hele tiden å oppnå og prøve å være som alle andre er, du krever så mye ekstra av deg selv og ender som regel med å bli skuffa, fordi du ikke klarte å være sånn likevel. Så istedenfor å bruke tid på å prøve å bli noen du ikke klarer å bli, så vær deg selv og ha det bra med deg selv! 

Kroppspresset i dagens samfunn er helt sykt og jeg kjenner jeg blir bare mer og mer provosert av det, det er faktisk ikke menneskelig mulig for alle å være tynne som en sil, noen har et stort skjelett mens andre har et lite skjelett. Noen kan spise hva de vil og fortsatt se ut som en flis, mens andre er fryktelig uheldige og må være flinke hver gang noe skal puttes inn i munnen. Fryktelig urettferdig, men sånn er det nå en gang. 

Hihi bildet er fra i vinter da jeg fikk sjokolade i posten!

Jeg tror alle har et eller annet de ikke er hundre prosent fornøyd med på/med kroppen sin. Men ikke la det trekke deg ned, tenk heller på hvor heldig du er som har den kroppen du har. Tenk på hvor fin rompa/brystene/beina dine er og tenk på det som er positivt og gjør deg i godt humør! Men det er selvfølgelig lov å være litt misfornøyd med enkelte deler på kroppen, som en gjerne ville ha endra litt på. 
Jeg vil si at ingen er perfekte, men alle er unike og fine på hver sin måte^^
 

0 kommentarer

Siste innlegg