Uka som gikk – uke 25

Heihei!
Dagen i dag har vært slapp og deilig, sto opp utrolig seint og fikk ikke mer en spist frokost føre Julie sto på døra klar for litt film og kos. Vi har alt sett 1.klasse og er godt igang med Magic Mike så her kan ikke kvelden bli bedre!

Ukas høydepunkt.. Denne ukas høydepunkt må være vår supre tur til Sverige. Julie, Christina, Birgitte og jeg tok som tidligere nevnt båten over til Sverige for litt shopping. Dette ble en utrolig koselig tur som vi sent kommer til å glemme! 

Ukas nedtur.. Dette må være de grusomme måkene som har fått unger og som har falt ned fra taket og løper rundt på bakken bak konteineren på jobb… Jeg gruer meg hver gang jeg må ut med søpla, så er igrunnen livredd for måkeforeldrene som beskytter barna sine så det holder og litt til.
 

Ukas tur ut.. Denne uka ble det en fin tur ut i går kveld, vi startet kvelden med grilling av burgere og full pakke, føre vi til slutt tok oss en tur ut på byen. Veldig koselig! Er så gøy og koselig å samle jentene på kveldene <3
SONY DSC

Ukas nyhet…Denne ukas nyhet må være noe lite og perfekt som min spreke nye farge på neglene som jeg var så heldig å få i posten her om dagen! Digger den virkelig! Det eneste som er dumt er at du må passe på at de er nylakket hele tiden så det ikke blir flisete..
  

Håper du har hatt en like bra uke som meg!

1 kommentar

Siste innlegg