Grilling

God morgen!
Tenkte jeg skulle fortelle litt mer lørdagskvelden, siden den bare ble nevnt sånn kort i gårsdagens innlegg. Jeg syntes det er utrolig koselig å samle jentene og vi har det alltid så kjekt sammen. Om lørdagen kom de rundt halv åtte og vi startet kvelden med grilling av burgere.
SONY DSC

Julie var grillmester og mestret det utrolig bra! Jeg lurte på om ikke jeg bare kunne steke burgerne i stekepanna, men det ble et klart nei fra Julie og Christina. Burgerne måtte jo grilles ute siden det var fint vær, haha så da ble det grilling og Julie var flink og tok seg av jobben!
SONY DSC  SONY DSC

Jentene er helt klare for litt mat føre vi kunne komme ordentlig i gang med kvelden.
SONY DSC

Så utrolig glad for å ha disse jentene “lett tilgjengelig” de lager liv og en kveld med de blir alltid bra. Det er det samme hvor dårlig dagen din har vært tidligere, så fort vi kommer sammen blir man i så godt humør og stemningen er alltid på topp! 
SONY DSC

Pink & Matching
Christina og jeg hadde begge valgt rosa negler og tær, men litt vittig at vi hadde motsatt av hverandre!

 

1 kommentar

Siste innlegg