Uka som gikk – uke 26

Heihei!
Da var enda en uke over og vi er faktisk ferdig med Juni måned og Juli måned er allerede i gang. Helt sykt hvor fort tiden går.. Nå er det under en måned til bursdagen min, og bare en uke igjen til Postgirobygget som jeg har gledet meg til siden i januar.. haha så dette går virkelig fort fremover. Tenkte det var på sin plass og nevne denne ukas høydepunkter. 
 

Ukas høydepunkt... Denne ukas høydepunkt må rett og slett være det at jeg har vært overøst med gode venninner fra start til slutt i uka, det har vært noen å finne på noe med hele uka og jeg har storkost meg sammen med de! 

Ukas nedtur... Umm denne uka har det igrunnen ikke vært de store nedturene, dagene går veldig greit, men hvis det skulle være noe så må det være min frykt for måkeunger… I går kveld når jeg var ferdig på jobb holdt jeg på å bli DREPT av den ene måka som passa på måkeungen som var under bilen min bak.. Må virkelig huske å ta med meg paraply så jeg slipper å være så livredd hver gang jeg går ut av bilen.. 

Ukas aktivitet.. Denne ukas aktivitet har vær en fin gåtur opp til Storeutsikten sammen med herlige Julie og Haizee. 

Ukas tur ut.. Ja denne uka ble det ingen vill og heftig tur ut i går kveld så vi får nøye oss med Quiz kvelden om mandagen hvor vi hadde det veldig koselig sammen, og vi jobber med å bli enda bedre på å kunne masse om alt! haha.. ekke bare bare å være med på quiz, men kanskje hvis vi fortsetter med dette så er vi gode senere i sommer! 🙂 Koselig er det uansett og samles i ukedagene også!

Nå er jeg klar for litt familietid føre en ny uke snart er igang! 

0 kommentarer

Siste innlegg