Hawaiiparty

Heisann!
Her har det skjedd ekstremt mye i det siste så jeg har rett og slett ikke rekt å oppdatere dere, men jeg skal gjøre et forsøk på å oppsummere de to siste ukene for dere, men tror nok det må bli i noen omganger! 
Jeg hadde jo bursdag 18 juli og den uka gikk til å være sammen med familien min som var kommet på besøk, og slutten av uka gikk til å sette opp partytelt og stelle i stand til helga, da meg og Julie skulle feire sammen med hele vennegjengen vår.

SONY DSC  SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC
Bursdagsbarna! <3
SONY DSC  SONY DSC

Hawaiiparty
SONY DSC

Fine folk på besøk! <3

Kim og Lina fikk en kjøretur på 4timer for å komme i bursdag, for noen herlige venner! <3

Smile 
 

Denne lørdagen var kjempefin og en helt herlig feiring sammen med herlige venner! Kunne virkelig ikke ønsket meg en bedre vennegjeng! <3

4 kommentarer

Siste innlegg