Lunsj date

Heisann!

Jeg må bare fortelle dere om den fine dagen min i går (søndag)! Jeg startet dagen med gode halvannen time foran pc´n med webinar av geografi og jeg må helt ærlig si jeg små hater meg selv litt fordi jeg er sykt nøye og skulle gjerne skrevet ned hvert eneste ord læreren sa, men etter å ha pausa og spola tilbake x antall ganger fant jeg ut at ALT kan ikke være like viktig, det som står på powerpointen er det viktigste også ta med seg det viktigste av det hu sier, så krysser jeg fingrene for at eksamen skal gå bra! 

Man skal vist kunne tegne på toppen av det hele for å kunne lese til geografi, så dette kan jo bli en spennende eksamen om det skal tegnes og forklares! 

Men hadde lunsjdate med min kjære gode venninne Miriam og vi har ikke sett hverandre siden bursdagen min i sommer, så det var så utrolig godt å se hu igjen. Jeg løp nesten bort til hu når jeg fikk melding om at hu var våken og jeg kunne komme bort, så etter at hu hadde fått pakket seg ferdig og sånn kjørte samboeren hennes oss opp på Jimmys i Porsgrunn for en god lunsj.

Siden det var så sykt lenge siden jeg hadde sett hu klarte jeg ikke å få tatt et eneste bilde av oss sammen, maten eller at vi i det hele tatt var på Jimmys, egentlig litt godt å bare kunne snakke og kose seg uten å måtte sitte på mobilen av en eller annen grunn, så dere får nøye dere med en “selfie” i gangen føre jeg gikk ut døra! haha

Ha en fin kveld! <3
 

0 kommentarer

Siste innlegg