It´s your hair, do whatever you want

Heisann!
Litt usikker på om dere har fått det med dere, men da er håret mitt kort igjen etter nesten et halvt år med langt hår. Det var egentlig ikke meningen at håret skulle forbli kort, men når jeg tok ut det lange håret og skulle putte det på igjen, så tenkte jeg å få farga etterveksten og sånn føre det lange håret kom på igjen. Så med et uhell hadde jeg valgt feil hårfarge, altså en tone mørkere enn den jeg har hatt tidligere, og hårfargene matchet ikke lengre…

Det resulterte i at håret måtte forbli kort ihvertfall en uke, men jeg trives egentlig utrolig bra med det kort, foreløpig, så da er det kort hår på meg om dagen, selv om jeg savner litt det å kunne krølle og dille med det lange håret! Men alle hårlengder har sin sjarm. Nå føner jeg håret på max 10 min og ALT er tørt!! 😀 

Bildet er fra Postgirobygget konsert i sommer! 
 

Ønsker deg en strålende tirsdag 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg