Bil, tilhenger, skaphenger, rygging

Bilkjøring med tilhenger er virkelig ikke bare bare… I dag har jeg vært en tur oppe på biltilsynet å levert bil og tilhenger som skulle brukes til oppkjøring på BE. Så her sitter jeg da med pensum foran meg og prøver å få lest litt til eksamen, siden jeg allikevel er stuck her på biltilsynet til bilen min er ferdig på førerprøve tur.

Men siden det er evigheter siden jeg har rygga med skaphenger så sleit jeg litt med å få rygga den på plass og selvfølgelig skulle den parkeres på fremsiden av biltilsynet og ikke baksiden som vi gjorde når jeg tok lappen på den.. Og der var det også pubilikum og du kan jo bare tenke deg hvilket publikum det var.. Alle er selvfølgelig kjøreskolelærere.
Fikk parkert bilen og hengere tilslutt og levert den til riktig person! 😀

Nå venter tannlege og mer lesing 😛
Ha en finfin torsdag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg