Oslo here we come

Heisann!
Da er det endelig fredag og jeg er super klar for helg, og en helg fullspekket med festligheter, gode venner, familietid og ikke minst oktoberfest! Nå sitter jeg her med bagasjen min helt ferdigpakket og klar for en tur til Oslo, venter bare på skyssen min inn! Hehe.. Men er nok bare meg som er tidlig ute og gleder meg sykt masse til i kveld, for i kveld skal jeg inn å besøke min herlige Tina og Miriam, og da blir det selvfølgelig en tur ut å sjekke livet i Oslo. Og siden vi nærmer oss oktober så må vi jo på oktoberfest! 

Bag og veske er ferdigpakket med (forhåpentligvis) alt jeg trenger for en natt sammen med herlige venner i Oslo, og ja du syntes kanskje jeg har pakka mye, men HALLO jeg er jente og er så og si alltid forberedt på det meste! 🙂 Hater å ha med meg for lite og mangle noe, så det skjer sjeldent!

Ønsker deg en fin start på helga! 🙂 

 

2 kommentarer

Siste innlegg