Oktoberfest

Hei fininger, jeg håper helga deres har vært like perfekt som min! Min helg startet som sagt med en tur inn til Oslo for å besøke Tina og Miriam og denne kvelden ble så utrolig bra, så har så utrolig lyst til å dele kvelden med dere i form av bilder:
Mine herlige jenter fra barneskolen, hva skulle jeg gjort uten dere? Dere er de beste! <3
Veronica – Meg – Tina –  Miriam
SONY DSC
SONY DSC SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC SONY DSCSONY DSC SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
 
SONY DSC

Min kjole og min tid for å stråle helt alene! haha måtte kaste alle de andre opp igjen så jeg fikk noen bilder alene også! 😛SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC  SONY DSC  SONY DSC
SONY DSC

Og ikke minst vår fantastisk flinke fotograf! Han fikk ikke gleden av å stå i rampelyset så lenge, men veldig flink bak kameraet! 🙂
SONY DSC

Fredagskvelden ble helt perfekt med oktoberfest kostymer og full pakke, for en kveld og for et liv, kunne virkelig ikke drømt om en bedre kveld, med mange herlige mennesker, både nye og gamle! <3 

1 kommentar

Siste innlegg