summer out..

Da har jeg endelig klart å rydde sommeren ut av klesskapet, utrolig tungt å skulle pakke sammen og legge vekk alle de nydelige sommerkjolene og innse at sommeren virkelig er over for denne gang.. For et år siden nærmet jeg meg mer og mer sommervarme på denne tiden, vi gikk fra rundt 20 grader og nærmet oss 30 grader med stormskritt, så i år kommer vinteren alt alt alt for tidlig for min del!
 
Godt påkledd, i New Zealand var det mye kaldere enn det vi var vandt med i Australia..

Også kom sommeren på Fiji 

Selfie med den ville kenguruen på golfbanen i Australia er viktig!

Sommeren er som sagt ryddet helt bort og vintertøyet har fått plass i hylla istedenfor!
 
Til og med jul/ nyttårs kolene er på plass i skapet.

Kjenner jeg gleder meg litt til vinter og snø så en virkelig kan kle seg inn i varmt og godt tøy, selv om jeg elsker sommeren og skulle nok helst hatt den hele året rundt, menmen man kan vel ikke få alt hele tiden! 🙂
Hvilken årsid liker du best?

 

0 kommentarer

Siste innlegg