House tour – room

Hei fininger! 🙂
Jeg tenkte jeg skulle gi dere en liten house tour av rommet mitt, det er ikke så stort, men akkurat helt passelig for meg som nesten bare sover på det og har en mellomlanding her hjemme hos mamma og pappa føre jeg skal videre.
SONY DSC SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC SONY DSC
SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Som dere kan se er fargen rosa en stor faktor hos meg og like føre vi flytta inn fikk jeg velge farger på rommet selv (For 2 år siden). Så da ble det lys grått med knasj rosa skapdører, skulle egentlig ha hele den ene veggen rosa, men siden rommet er så lite, ville det bli et veldig mørkt rom. Derfor valgte jeg å male skapdørene og nattbordet rosa istedenfor! 🙂
Har du en farge som du liker litt ekstra mye? 

0 kommentarer

Siste innlegg