Pink Sunday

God morgen fininger!
Jeg håper du har hatt en like fin helg som meg! 🙂 Jeg startet helga med å jobbe fredag og lørdag, og lørdag ettermiddag tok jeg turen ned til Grimstad, for å være med en tur ut på lørdagen sammen med en herlig gjeng! 🙂

Og siden lørdagen ble lang og “slitsom” haha egentlig bare utrolig gøy kveld og jeg storkoste meg, men da er søndagen alltid litt ødelagt når man har vært ute kvelden føre så jeg tok meg en lang og god dusj, fikk på meg litt ny sminke og smurt kroppen inn med god bodylotion, da føler jeg meg alltid litt bedre, også var det bare å få tredd på seg de beste plagga i verden! 😛

  


 


 

Verdens beste koseplagg er dette blitt altså! 🙂 Veldig deilig å ha noe behagelig og godt tøy på seg nå når høsten virkelig er kommet og snart er vinteren også her.. Godt å kunne få på seg en tjukk og god genser, og jeg er av typen som syntes tightsen ser mye bedre ut enn en baggy joggebukse, så her i huset brukes tightsen til det meste!^^
Ønsker deg en fin mandag og start på uka! 🙂
 

0 kommentarer

Siste innlegg