All Pink

Hei på deg! 
Haha må nesten bare le litt av meg selv for nå sitter jeg her og tar jeg meg selv i at de siste innleggene har inneholdt en god mengde rosa.. så da er det vel kanskje på sin plass å beklage litt for at de siste innleggene har inneholdt så mye rosa, så da satser jeg på at dette blir det siste på en stund! 😛
Skal ihverfall prøve å begrense meg, men må bare fortelle deg at det er ganske vanskelig å skulle begrense seg, og holde det rosa borte fra bildene.. Fargen rosa er liksom en veldig stor del av livet mitt, og det har det vært nesten så lenge jeg kan huske! Alle har sagt at:
“Silje denne fasen kommer du snart over”
“Du kan jo ikke holde på i evigheter”
“Holder du fortsatt på? Det MÅ jo gi seg”
“Du kan ikke fortsette med å kjøpe rosa ting”
Men nå begynner jeg å tvile litt på disse utsagnene.. For rosafargen har fulgt meg lenge og det ser ikke ut til at den skal vekk med det første heller..

Så skal prøve å la dette være det siste rosa bildet denne uken, men kan jo ikke love noe!

0 kommentarer

Siste innlegg