Første gang jeg…

.. Var full. Første gangen jeg var sånn ordentlig full må ha vært natt til 1. mai førte året på Universitetet i Agder, altså i 2014. Da samla vi sammen alle våre venner og grilla ute og koste oss til langt på natt føre vi til slutt kom oss ut på byen. Det var en helt super kveld med mange herlige mennesker, jeg storkoste meg fra start til slutt og hadde gleda meg lenge til at denne dagen skulle komme.

  

.. Fikk mitt første kyss. Mitt første kyss fikk jeg av min bestekompis, vi sto i gata og ble vel i grunnen enige om at dette måtte testes ut, vi var ikke så gamle der vi sto og kyssa hverandre på veien mellom huset hans og mormor sitt hus. haha enkelte minner forsvinner aldri.

.. Fikk meg jobb. Den første jobben jeg hadde var som turntrener oppe i turngruppa her i Brevik, noe jeg trivdes utrolig bra med og ble værende der helt til jeg flytta til Kristiansand, da var det noen nye jenter som tok over. Jeg har alltid trivdes sammen med barn så godt jeg har peila utdanningen inn på noe innenfor barn.

 

.. Fikk billappen. Jeg var så heldig at alt var lagt til rette for meg sånn at jeg skulle få billappen på min 18 år´s dag. Jeg har en pappa som er kjørelærer så jeg var ferdig med alt obligatorisk et godt halvår føre jeg fylte 18 så den siste tiden var det bare masse mengdetrening og selvfølgelig å ta teorien noe som jeg besto på første forsøk. På oppkjøringen min hadde vi akk fått helt ny bil den var 2 dager gammel når jeg kjørte opp med den så alt var nytt og rart, men det gikk kjempefint! 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg