Veskas innhold

Hva inneholder veska mi? 
Joda nå skal jeg vise dere hva som er å finne i veska mi, hva jeg alltid må ha med meg for å overleve dagen, det er nemlig ikke bare bare, og jeg er helt avhengig av veska for å kunne gjennomføre dagen.
SONY DSC
I den store veskas innhold er det alltid drops og tyggis så jeg aldri slipper dårlig ånde også må planleggeren min være med, det er jo der hele livet mitt er så totalt avhengig av den. Og til slutt må den lille veska også være med og den har jo også et innhold.
SONY DSC SONY DSC
Den lille veskas innhold er antiback du vet aldri når du trenger og det er viktig å ha rene hender til alle døgnets tidspunkter, så må jeg ha en liten flaske med parfyme tilgjengelig i tilfelle jeg føler at lukta av meg selv er borte 😛 haha også må hårolje alltid være med på tur når jeg har langt hår så krever det også enkelte til tilstede. I den store veska pleier det å ligge en stor hårbørste, men denne er glemt på jobb.. Har også nøkler, speil, hårstrikk og leppestift i veska så jeg er klar for enhver anledning som måtte oppstå.
SONY DSC

Har du noe mer eller annet i din veske?

 

1 kommentar

Siste innlegg